رفتی نموندی بی وفا. انگار اثر نداشت دعا

قلب منو شکستیا . قصه نخور فدای سرت فدای سرت فدای سرت

گفتی که چاره سفره . گفتی که دعات بی اثره

نگاهم از رو ت بدره . قصه نخور فدای سرت فدای سرت فدای سرت

فدای سرت اگه من خیلی تنهام . فدای سرت اگه گریونه چشمات

فدای سرت اگه دلمو شکستی .میگن عاشقه یکی دیگه هستی

فدای سرت اگه من خیلی تنهام . فدای سرت اگه گریونه چشمات

فدای سرت اگه دلمو شکستی .میگن عاشقه یکی دیگه هستی

دلت دیگه از شیشه نیست.چشات مثل همیشه نیست

تو گل نمی ریزی به پام. دیکه نمی میری برام

عاقوش تو برای من. انگار دیگه جا نداره

دوسم نداری می دونم. این دیگه اما نداره

فدای سرت اگه من خیلی تنهام . فدای سرت اگه گریونه چشمات

فدای سرت اگه دلمو شکستی .میگن عاشقه یکی دیگه هستی

دلت دیگه از شیشه نیست.چشات مثل همیشه نیست

تو گل نمی ریزی به پام. دیکه نمی میری برام

دیگه نمی میری برام.شبای تاریک و سیاه ماه و صدا نمی کنی

قفل سکوت و دیگه با . معجزه وا نمی کنی

رفتی نموندی بی وفا . تنهایی سخته به خدا

باز زیره قولت زدی ها .قصه نخور فدای سرت فدای سرت فدای سرت

گفتی نه فکر رفتنی . نه اهل دل شکستنی

دلی نمونده بشکنی. قصه نخور فدای سرت فدای سرت فدای سرت

فدای سرت اگه من خیلی تنهام . فدای سرت اگه گریونه چشمات

فدای سرت اگه دلمو شکستی .میگن عاشقه یکی دیگه هستی

فدای سرت اگه من خیلی تنهام . فدای سرت اگه گریونه چشمات

فدای سرت اگه دلمو شکستی .میگن عاشقه یکی دیگه هست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد