فاصله

اه ! که چقدر فاصله ی ما دور است.

فکر می کنم هیچ وقت نرسی

و من در کنار این دنیا تنها بمانم

و تو همیشه منظره ی من باشی ؟!

تولدت مبارک
نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ب.ظ

همان حالت چطور است ؟
گفت حال گل ....
حال گل در جنگ چنگیز مغول .... !
راستی محبت چه رنگی است ....من بی پرده مینویسم .....
آخر فرصتی نیست و صداقت زیباست ....
زیبا بود ....
دلت دریا و شاد باشی


سفرکرده




sms سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

jigar tavalode ki nazdike

abji سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ

یه سوال دارم
age adam tavalode azizesh bashe o on aziz khaharesh bashe on asheghe abjish bashe bayad chi kar kone
be nazaret age behesh bege ke omide zendegishe age bege asheghe on cheshashe base

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد